צביקה כהן: "אם גדולי ישראל יורו, נפרוש מהקואליציה"

"אנחנו הקבוצה שלא בחרה בראש העיר ניר ברקת לראשות העיר, ואנחנו מקווים שבבחירות הבאות זה כן ישתנה", לדבריו, "הנה אנו רואים שראש העיר כן מנסה, וכן מתאמץ, אך ידנו כבולות בעניין, למרות שאנחנו מבינים ללב התושבים".
יעקב גרודקה 1 Comment on צביקה כהן: "אם גדולי ישראל יורו, נפרוש מהקואליציה"

מצוקת הכיתות בקריית יובל עולה שלב בעקבות חשיפת אתר 'קול חי' • סגני ראש עיריית ירושלים התייחסו לפרשה הבוקר ב'קול חי' • כהן: "בקרוב נודיע על פתיחת ביה"ס יחד עם החינוך העצמאי בסמיכות לקרית יובל" • אפשטיין: "זה בגלל שלא בחרו בי"

"אנחנו הקבוצה שלא בחרה בראש העיר ניר ברקת לראשות העיר, ואנחנו מקווים שבבחירות הבאות זה כן ישתנה", לדבריו, "הנה אנו רואים שראש העיר כן מנסה, וכן מתאמץ, אך ידנו כבולות בעניין, למרות שאנחנו מבינים ללב התושבים".
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מצוקת הכיתות בקריית יובל עולה שלב בעקבות חשיפת אתר 'קול חי' ביום שישי על פתיחת ביה"ס פרטי לבנות השכונה, וזאת לאחר מאמצים רבים של תושבי השכונה לקבל סיוע מהעירייה שתקצה להם מבנה שישמש את הבנות, ולא שיצטרכו להתייסר בכל בוקר בהגעה למוסדות הלימוד בשכונות הסמוכות, אך כאמור הם נפלו על אוזניים ערלות, והבשורה הגיעה דווקא מיוזמת תושבי השכונה, שהחליטו להרים את הכפפה ולפתוח ביה"ס פרטי לבנות כבר בשנת הלימודים הבאה.

בשיחה שנערכה הבוקר ב'מהדורת הבוקר' עם בצלאל קאהן ב'קול חי', התייחסו לנושא סגני ראש העיר חיים אפשטיין מסייעת 'בני תורה', ומחזיק תיק החינוך בעירייה צביקה כהן מש"ס.

סגר"ע חיים אפשטיין שעלה לשידור והתבקש להביע את דעתו על פתיחת ביה"ס הפרטי אמר "אני פעלתי הרבה בנושא של קריית יובל, ואני אמשיך לעשות כל מה שיהיה בידי בנושא, אני מוכן לסייע להם", אפשטיין הוסיף כי "אני חייב לציין כי זו פעם ראשונה שאני שומע על כך, אבל אני מוכן לסייע".

בשאלה שהופנתה אליו לגבי כך שראש העיר "לא שמח מההתחרדות של שכונת קריית יובל ולא נותן ידו לטובת התושבים", ענה אפשטיין כי "אנחנו לא רוב חרדי בעיריית ירושלים, ויש אילוצים גם לראש העיר וגם לנציגים החרדים, אבל אתה צריך להבין שראש העיר הוא אדם חילוני ופועל באג'נדה חילונית, ובגלל שאנשים חרדים לא רצו אותי כראש עיר הם הפכו את ברקת לראש העיר שלהם, אבל אני לא מתנער ומוכן לסייע ולעזור להם".

יו"ר ש"ס וסגר"ע הרב צביקה כהן שוחח אף הוא בנושא ואמר לקאהן כי "ראש העיר לא מעוניין שיהיה ביה"ס חרדי בקריית יובל, ועל האג'נדה הזו הוא נבחר, על האג'נדה הזו לא בחרנו בו בבחירות האחרונות, אנחנו בחדרים סגורים נלחמים באג'נדה הזו, ומנסים לעדן את התהליך הזה, ולא מגבים את המהלך הזה".

"כמחזיק תיק חינוך לא צריך לומר לי איך נראה עדר של בנות שצועד למקום אחד, לכן השנה אנחנו רוצים להוריד את הלחץ הזה, אבל ברור שאני לא מסכים לזה", הוסיף כהן.

כשנשאל האם האג'נדה עליה דיבר משנה את ההתייחסות שלו כלפי התושבים ענה כי "אנחנו הקבוצה שלא בחרה בראש העיר ניר ברקת לראשות העיר, ואנחנו מקווים שבבחירות הבאות זה כן ישתנה", לדבריו, "הנה אנו רואים שראש העיר כן מנסה, וכן מתאמץ, אך ידנו כבולות בעניין, למרות שאנחנו מבינים ללב התושבים".

לאחר שנדחק לפינה בעקבות הודעה שהקריא מגיש המהדורה כתגובה לדבריו ובה נאמר כי תושבי השכונה ילחמו ולא יוותרו כדי לפתוח את ביה"ס, ענה צביקה כהן "אני נמצא בקואליציה ע"פ דעת תורה, ואני גם יכול לצאת ממנה בכל רגע ע"פ דעת תורה, כך שאף תושב כזה או אחר לא יכול להכתיב לי אם להשאר שם".

יחד עם זאת, אני אומר שהנושא של שכונות מעורבות הוא של כל הנציגים החרדים, ואם כולם ישאלו את הרבנים, וגדולי ישראל יורו לנו לפרוש אז אנו נפרוש מהקואליציה".

לסיום דבריו סיפר צביקה כהן כי "אנחנו עובדים בימים אלו על מענה לתושבי קריית יובל ובקרוב נודיע על פתיחת ביה"ס יחד עם החינוך העצמאי בשכונת בית וגן ובסמיכות לקריית יובל".

האזינו לראיונות המלאים:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הנציגות החרדית בירושלים פישלה ובגדול
    הציבור בירושלים יגיד את דעתו בבחירות הקרובות